Yeah. The name is shiha.

HYE!

Welcome to this piece of shit..

life is short..

.:break the rules:.

.:forgive quickly:.

.:kiss slowly:.

.:love truly:.

.:laugh uncontrollably:.

:)

I am an independent Herbalife distributor ;)

Glitter Text

Wednesday, October 10, 2012

TERKUNCI (Bahagian 2)

Sila baca tajuk macam suara Doraemon
*terima kasih*
 
Assalamualaikum !

Ehh, senyap je..
Oh lupa, takde orang jawab pon, sebab dah takde siapa baca blog ni.. 
Kahkah.
Ah, dulik hapeeee, ade orang bace ke, takde ke..
Aku nak luahkan jugek !

Apa mau cerita? Cerita pasal pintu ahh..

Pasalnye, aku rasa pintu ni badi ngan aku.
Palat betul..
Seingat aku, last post aku pon pasal pintu kan.. 
Haa, ni lagi satu kisah pintu..

Itu hari pintu bilik terkunci sampai kena tahan berak bagai.
Ni plak kes aku terkunci dalam tandas.

Pehhh, 
dia nak suruh aku berak sampai kurus dalam tandas tu agaknyaa..
Tak ke kuajo pintu ni
-.-

Aku dahla jenis malas nak mandi..
Bukannya apaa, aku jenis suka jimat air..
kesian kang bil air melambung. 
*ini series*


*Aku menyahut seruan agama dan kerajaan Malaysia*

Satu hari ni aku nak pergi mandi laa
nak jugek manjakan diri masa shower dengan sabun bagai
*cewah*
*takyah nak manja sangat*
Haha.

Aku punya la ye ye mandi lama lama
pasal member rumah semua takde keluar g econsave
so takde siapa nak rebut toilet ngan aku
*masa ni aku kat Pilah*
Budak UiTM Pilah mesti tau betapa pentingnya ECONSAVE !
kekeke

Lepas sengah jam, siap lap-lap badan 
konon nak keluar, 
PEHH
Korang dah boleh agak cerita kan.. 
memang aku takleh keluar la cerita dia derr..

Paling best, budak rumah SEMUA keluar, 
ye, semua.
Amatlah seronok
*sambil melompat riang*
-.-'
Aku pon dah bengang, terus pakai sabun balik,
sabun sabun, sampai sabun aku habes.
Pastu main buih, 
segala yang boleh main, aku main..
*jangan nak double meaning sangat weh*
 kahkah

*kalau toilet tu cenggini, dua ratus lima puluh jam pon aku sanggup tunggu*
*ini, toilet taman waja, puih*

Cam biasa ah,
tension tension, aku nyanyi ah.
"Apelah nasib, diriku yang malang, terkunci laaagiii
Akuu miskin hina, diselubung duka"
lagu apa tah
takde kene mengene.

Lepas sejam dalam toilet
member-member balik.
Aku pon jerit
TOOOOOLOOONGGGGGGG !!
Sekuat hati.
Salah, sekuat tekak. Kalau setakat jerit pakai hati
sampai 8 juta masihi la aku duduk 
dalam toilet tu
Masa tu tak pedulik aaaa satu Taman Waja tu dengar ke tak. 
Haha

Badan, jari kaki, jari tangan aku semua dah kecut tau tak.
Kes lama sangat berendam ngan air
selamat tak kena penyakit.
em, penyakit kentut berair..

ke penyakit paru-paru berair?
ntah, tatau ah.
Aku bukan budak medic.
budak microbe je *sebut dengan bangga*


Kalau tak silap, yugi yang mempunyai ilmu persilatan tahap tinggi
yang terajang pintu tu.
HAHA, 
thanks akak kuat !
*harap-harap yugi tak baca*
*kalau tak riak*
Kekeke
;)
 





No comments:

Post a Comment