Yeah. The name is shiha.

HYE!

Welcome to this piece of shit..

life is short..

.:break the rules:.

.:forgive quickly:.

.:kiss slowly:.

.:love truly:.

.:laugh uncontrollably:.

:)

I am an independent Herbalife distributor ;)

Glitter Text

Wednesday, June 23, 2010

not in the MOOD i guess..



Haihh..
ntah mengapakahhh..
rasa MALAS yg teramat utk
melayan sebarang bentuk SMS, CALL, CHAT
especially guys..errr nak jd lesbian ke ape aku neyh??
pape lahh..

agaknye mase mematangkan kita kot..cewwaaahhhh!
(konon da besar sgt la tuhhh)
yela..
dulu aku rase aku still
leyh layan mnde2 neyh..
but now rasa amatlah buang MASA. TENAGA. FOKUS. dan paleng obvious BUANG DUIT!
tp actually aku xkesa la sgt psl duet
sbb duet pon mak bapak aku yg supply,,(hehehee)
tp yg aku xleyh tahan nye rasa BOSAN gila babasss
nak melayan jadah2 tersebut..
aku rasa SMS n CALL yg berjelajela amatlah
tade input dan MERABAN.
xleyh nak btawu la betapa saket otak nye aku
nak layan sms2 call2 neyh..
kecualilah mnde yg extra super duper penting..huhuu!

dan sesungguhnyaa akibat dr perasaan diatas.. aku secara official nya.. menyilentkan fon fon dan fon aku..(SILENT la tuh) dan aku tidak lahh membawa objek komunikasi tersebut apabila aku keluar..sekian.

Haa! tgk neyh..aku nak bawak taww fon tuh time aku kuar..
tp dye lari.. hee~

2 comments:

  1. ni namenye sindrom nk jadi sawan..lam seminggu dua ag sawan la ko..hahaha..

    ReplyDelete